جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
مدح امام حسن مجتبی علیه السلام
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
شورهِ زارم، خاک حاصلخیزشد
بر گدایان هم کرم لبریز شد
ای همه دار و ندارم یا حسن
ذکر زیبای تو دستاویز شد
هر بهار،بی عطر تو ابن الکریم
درخزان رفت،ناگهان پاییز شد
هر که شد مست تولای حسن
محترم شد نزد حق،عزیز شد
هرکه در دل کینه ی سردار بُرد
خوار شد،تحقیر شد،ناچیز شد
ای خوشا باران چشم هَرمُحِبّ
اشک هایی که زغم سرریز شد
ای خوشابرگریه کن های حسن
مادرش ضامن به رستاخیزشد
روضه هایت غربت ومظلومیت
روضه های تو ،حُزن انگیز شد
سینه هامان شمع سوزان حرم
از غم کوچه غمت لبریز شد
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
شاعر و ستایشگر اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بامعنا.
شورانگیز وزیباسرودی بود
قلمتان نویسا
هزاران درود
ادیب فرهیخته بزرگوار