پنجشنبه ۱ آذر
خیال شعری از فاطمه گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۱۰۳۴۵۲
بازدید : ۱۸۵ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب فاطمه گودرزی
|
گاه گاهی قدم بزن
در کوچه های خاطراتت
و مرا یاد کن
شاد کن
پای بر زمین بکوب چون هاجر
تا بجوشد چشمه عشقم از تمام خیالت
و سیراب شوم زیر آبشار نقره ای چشم هایت
گاهی برای خاطر دلم دعا بخوان
امن یجیب کافی ست
شاید آرام شود
این آشوب به جان افتاده ام
گاهی برایم گل بیاور
تا مزار سرد خاطراتم
رویش بهار را حس کند
اصلا بی خیال این حرفها
همین که مرا یاد کنی کافی ست
من به آن لحظه کوتاه هم راضی ام
همین که در خیال تو باشم خوب است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلامو دورد استاد گرانقدر سپاس از نگاه زیبایتان | |
|
سپاس از شما بانوی با حساس | |
|
سپاس از شما استاد بزرگوار ممنون از نگاه زیبایتان | |
|
سپاس | |
|
سلام سپاس گذارم | |
|
درود بر شما بانوی احساس همین ک در یاد تو باشم خوب است تقدیم ب شم | |
|
سپاس بانو جان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
خاطره انگیز
سرشار از احساس
گاهی برایم گل بیاور
تا مزار سرد خاطراتم
رویش بهار را حس کند