ا🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
ا🌿🌹🌿🌹
ا🌹🌿
ا🌿
ا🌹
« بانک کارمندی »
ایستورم بیان ائدم من ، سیزه شعر طنز و قندی
بودی وضعی آی جماعت ، هامی بانک کارمندی
------------
گون آچیلمامیش دیوم کی ، چیخار ائودن آستانه
سالار ایش محلّینه یول ، اَلی بئلده ، یانه یانه
ساتاشار کی آرم بانکه ، گؤزی ، سس چکر فغانه
بودی وضعی آی جماعت ، هامی بانک کارمندی
------------
هَله مین مصیبتیله ، یتیشوبدی ، شکر اؤلسون
گونی چوخلی آیدین اؤلسون ، جیبی چوخ پولیله ، دؤلسون
ولی یوخ اجازه بیر دم ، کی اؤ گل وجودی سؤلسون
بودی وضعی آی جماعت ، هامی بانک کارمندی
------------
اؤ قدَر باشی شلوخدی ، کی صبحانه ده یینمیر
ولی هئچ کسه بو دردین ، ئورگین سؤزون دینمیر
ائله وقت اولور کی حتّی ، آنینین ترین ، سیلنمیر
بودی وضعی آی جماعت ، هامی بانک کارمندی
------------
پول ایچینده غرق اما ، الی چاتماز هئچ ریاله
ماشین ایستیر کی آلسین ، گینه ده دوشر خیاله
نجه مین مصیبتیله ، قوغوشار غم و ملاله
بودی وضعی آی جماعت ، هامی بانک کارمندی
------------
آیین اؤن بشی یتیشجاخ ، داهی جیبده پول تاپیلماز
ائوین ایستیر دییشسین ، اؤدا شانس دان ، ساتیلماز
نه گوزل دیوبلر ائللر ، اوجادان آدام ، آتیلماز
بودی وضعی آی جماعت ، هامی بانک کارمندی
------------
هلَه بو وضعیله هر گون ، تازا بیر خبر یتیشمیش
کی اضافه کار آزالدی ، نه قدر شرر یتیشمیش
سنه بورس دان دیوللر ، بلی چوخ ضرر یتیشمیش
بودی وضعی آی جماعت ، هامی بانک کارمندی
------------
سؤزی آچسام آی جماعت ، نه قدَر دئسم آز اولموش
نه دیوم بو قدری وار کی ، داهی یوخ گونی ، ساز اولموش
گورورم کی تٍللی داود ، داهی باشیدا ، داز اولموش
بودی وضعی آی جماعت ، هامی بانک کارمندی
------------
بو کَشاکٍش زماندا ، ائله یاخچلیق ای انسان
وئرر آبرو محبت ، نه قدَر ده یؤخسول اولسان
گولر اوزلی اولسا انسان ، قالار آدی دیلده ، ( فرقان )
بودی وضعی آی جماعت ، هامی بانک کارمندی
------------
_______
✨ذیقعده سال1442ه.ق✨
«۱۴۰۰/۰۴/۰۷»
🌹
🌿
🌹🌿
🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿
استادعزیز
همیشه
طبعتان جوشا
زبانتان گویا
قلمتااان نویسا
دلچسب و زیبا شعری بو
هزاران درود