جمعه ۲ آذر
همین است زمین شعری از رضا قنواتي ( خيال )
از دفتر كوچ خليج نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ۰۳:۴۱ شماره ثبت ۱۰۲۹۱
بازدید : ۸۴۰ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر رضا قنواتي ( خيال )
آخرین اشعار ناب رضا قنواتي ( خيال )
|
از شانه های زمین
که نه
پایین آمدم
از شانه های آفتاب
تنم هزار بار گره خورده بود
دور لب های دریا
وپلنگی روی زمین
به ریش سپیدم می خندید
با چشمانی مکدر
که شبیه هیچ کس نبود
جز احساس مردار باد
حرف می زد
بی آن که بداند
من به همه حرف ها رسیده ام
حتی کلاه ای که
ایستاده برسر نگاهش سبز شد
بی آن که بداند
حالش به حالم نمی خورد
که بتکاند
کنج چشمان دریده اش را
از این همه تیرگی
برای یک حرف شفاف
همین است شاید
که زمین
خیس یک خشک سالی است
همه برمی گرند
جا خوش می کنند
مابین شکل های خاکستری روی دیواره ها
وخواب های درختی می بیند!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.