شنبه ۳ آذر
منع عاشق اولاسان شعری از حسین هاشمی
از دفتر عشق مجازی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۰۸ شماره ثبت ۱۰۲۶۳۲
بازدید : ۲۹۴ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب حسین هاشمی
|
یتیشر بیر زمانی که منه خاطیر دولاسان
بیر بهانه تاپاسان منن اوتور آغلیاسان
یتیشر بیر گون اولا سن منع عاشیق اولاسان
هفته آخیر لری باش داشیما سن گول تاخاسان
حیف اولسون بو گوزل عشقی بواقت آننیاسان
من اولنن سورا سن اوز گوزوا خط سالاسان
سن اگر هه دییسن بیزلری داستان یازالار
بیلع عشقه حیف اولسون سنی منسیز یازالار
ایشید ای نازلی نگاریم ایناتو قوی یرع سن
سینیمی سن سوروشاننان منع چوخ بی محلسن
حسین الدن گیدجیک سن سورا قدرین بیلسن
گورورم او گونی بو شعرلریمی حیفظیلسن
عیبی یوخ سنسیز اولم یوخدی شکایت سن اوچون
عکسیوا یالواریرام تا کی دانیشسین سن اوچون
عکسیوی اورامیشام هیش خبرین یوخدی گولوم
گجه گوندوز باخیرام عکسیوا تا اینکه اولوم
گجه گوندوز گوزومی گوشیه تیکدیم کی پیام یوللیاسان
من اولنن سورا هیش لازیمی یوخ فاتیحدع یوللیاسان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.