جمعه ۲ آذر
پرنده با یک حرف قلبش شکست! شعری از دانیال فریادی
از دفتر نرگس های سوخته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۱۰۲۵۹۲
بازدید : ۲۹۵ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
پرنده
با سه حرف عاشق شد!
پرنده
با دو حرف اسیر شد!
پرنده
با یک حرف قلبش شکست!
اکنون
بالای حصار ها
در پرواز است!
او زخمش را
به گیسوی پرنده ای دیگر بست
او خشمش را
به تابوتی به اسم قفس بست
اکنون
باد هم
به گرد پایش نمی رسد!
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب محمدی ارجمند | |
|
با سلام به استاد رضا پور خوشحال می سوم نقدی بر شعر من داشته باشید و قیاسی کنید بر ابن شعر با شعر نور گرایی ممنون از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعرت مفهومی بود و سنگین و نیاز به برداشت های متفاوت
عالی بود به جهت کوتاه بودن و در عین کوتاهی رسا
نکته ای که عارضم اینکه
در سطور اول دو پرنده بعدی بعد از پرنده ی اول حشو حساب میشود اگر حذف کنی بهتر و در ذوق نمیزند
من حشو ها را در شعرت حذف میکنم ببین چقدر دلنشین تر میشود
پرنده
با سه حرف عاشق شد!
با دو حرف اسیر و
با یک حرف قلبش شکست!
اکنون
بالای حصار ها
در پرواز است!
او زخمش را
به گیسوی پرنده ای دیگر بست
وخشمش را
به تابوتی به اسم قفس
اکنون
باد هم
به گرد پایش نمی رسد!
ایام عزت مستدام
سید هادی محمدی