چهارشنبه ۷ آذر
پندار شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ۱۹:۴۱ شماره ثبت ۱۰۲۳۷۱
بازدید : ۳۸۵ | نظرات : ۶۴
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
تو آشنای منی؟ یا من آشنا پندار؟!
سکوت نیست برای دلم رضا پندار
نه بادبان و نه سکان و... رهرو موجیم
نیا به کشتی ما ناخدا خدا پندار
نباش یکسره خیره بر این کرانه که غم
به انتها نرسد ذهن انتها پندار
نظر به دولت این قلب رنجکش داری؟
چه خوش خیال شدی عقل کودتا پندار
نیامدی و من و دل هنوز درگیریم
حقیقت است که عاشق شدیم یا پندار
سحر رسیده به شرق و هنوز بیدارم
ببین کشیده مرا باز تا کجا پندار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام مجدد جناب عزیزیان عزیز در مورد هجا های مصرع دوم غیر از کوت در سکوت ، نیست و دار در پندار هم هجای کشیده اند ، حالا به گفته شما یک هجای کوتاه بین دلم و رضا می گذاریم سکوت نیست برای دلم ز رضا پندار به نظر شما وزن صحیح می شود؟ | |
|
سلام بر محمد جواد عزیز🌺🌺🌺 بنظرم الان درست است.منتها آن اولی را هم نمیدانم اشتباه است یا نه.همان اصلش را منظورم است. دوست دارم اگر اطلاعاتی در موردش داری بمن بگویی ،چون حدس میزنم با توجه به نکته یا مبحثی آن اولی را آنگونه نوشته ای.🙏🙏✋ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بیداری دل تان در حقیقت عشق استوار
زیبا سرودید