سالها بود که دور شعرو، خط کشیده بودم.
حالم خیلی بده و خودمم نمیدونم چطوری از این حالِ بد، این شعر درومد. ببخشید که تو همچین ماهی، این شعرو میذارم.
شاید دیگه فرصتی نباشه. شاید.
_____________________
فعَلاتن فعَلاتن فعَلاتن فعَلن
_____________________
باید امروز بِری با پَرٖیا، کات کُنی
پریا کاتُ خودت را به من اثبات کنی
بکُنی عشقِ خودت را به من احساسُ سپس
خرجِ ولخرجیِ من، پولُ دُلارات کنی
بِهَمـِــه، حالم از اون دخترِ عفریطهی زشت ۱
منم اونکس که تو را میبَره در بَحرِ بهشت
نشَوی مُنتَخبم، سختْ پشیمون میشی
«هرکسی آن دِرَوَد عاقبتـِــ کار، که کِشت»
برُو باید اونُو رُسوای دو عالَم بکُنی
خودِتَم، شوهرِ خوٰارزادهیخالَهم بکنی
بابتِ مِهریه هم، خدمتتان عَرض کنم
حاضرم مَبلغِ ده پُورشه حوالَهم بکنی
نکُنـِـــه فِک میکنی، تاجِسَرت هست ازوناش
که به این چِندِرِهغٰزْ پولُ پَلَهت دوخته چِشاش
مَنُو کـــه رویِ هوا وُ سَرِ دَستا میبَرَن
گلْپسر، فکرِ تواَم؛ فکرِ خودت باشی کاش
من اَزونام که دَر دایِره، نادر شده اند
عَرصه را دیده وُ دلْ داده وُ شاعر شدهاند
من وُ «پروینِ» گُهَرْریز در این راهِ گِران
یِکّهران وُ دگَران راکبِ قاطر شدهاند
هُنَرَم یکْ دو سه تا نیست؛ کثیرُ الْهُنَرم
میبَرَد ارث زِ من، هر هنرم را پسرم
مُنتَها خَلقِ پسر بی پدر امکانش نیست
مُفتَخر میکُنمت در رهِ خَلقِـــ اثَرم
فقط اون آکِله باید برَوَد از یادم
برو راهٖیش بکُن، تا نخُوری فریادم
خُرَّم آن روز که در جمع، بٖیایی وُ بِگی:
«من از آن روز که در بَندِ تُواَم آزادم»
البته خُلقِ مَنَم بَعْلِه نمیگم اَعلاست
ولی یکخُرده در این دُورهزَمون، عِیبْ رَواست
«آنجِلینا» هم اگر زوم کُنی، میگُرخی
«فکرِ معقولْ بفرما؛ گُلِ بیخار کجاست»
مَنُو از بحثْ مَکُن پَرت وُ فقط گوشبکن
حکمْ این است؛ وَ جُزْ اینرُو، فراموش بکن
سِجِلَت واز کُن وُ دختره را، خطزَنُ بعد
سجلت وازتَر وُ نامِ مَرا توش بکن
وبه فردا سَر از این خواب، تو بَرمیداری
و ز رویای شبِــــ پیش، خبر میداری
یا عمل کرده به آن؛ سَر به سماوات بری
یا که چون یک عَمَلی، خاکْ به سَر میداری
حرف آخر اینِه که گولَمُو خُوردی، یهنَفَس
مَنِه شاعر رُو چه بـــــه خُوشگُذرونی زِ هوَس
غرَض این بودْ فِرِنْدام در این وانَفسا
لحظهایچند، بیآرَندْ بهلَبْ خنده وُ بَس
__________________________
۱- بِهَمـِــه، حالم = حالتِ تَهوُّع دارم
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید