جمعه ۹ آذر
امید شعری از عارف اخوان
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۰۰ شماره ثبت ۱۰۲۱۳۲
بازدید : ۱۱۹ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب عارف اخوان
|
به خاطرِ امید
که تنها شفایِ این دردِ همه گیر است،
لب از تیغ رهانیده
دست در دستانِ تو
آوایِ قهقهه سر خواهم داد،
کم ندیده ایم که مرگ سال ها
با ناقوسِ بلندِ سوگ
بر بام هامان رقصیده
و خونِ گلویمان را
عیشِ هر روزه اش داشته ،
اما باز همچو سروی
که تبر بر قامتش کوفته
ولی به یمنِ دعایِ آسمان
بر ریشه اش استوار ایستاده
بر خواهیم خواست
نگران نباش عزیزِ زخم خورده
قسم به نور وُ باده یِ سرخِ ایمان
اینبار نیز رسولِ صبح وُ
خداوندِ سپیده دمان
جوانه های مان را
با آفتابِ فتح گره خواهند زد،
اینبار که برخیزیم
پلشتِ ظلمت را
شکست خواهیم داد
#عارف_اخوان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود