پنجشنبه ۸ آذر
رگبار شعری از عارف اخوان
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ۰۸:۱۱ شماره ثبت ۱۲۸۷۹۵
بازدید : ۱۰۹ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب عارف اخوان
|
وقتی تکههای استخوان
در خونوُ عطرِ سرب
خنیاگر نفس بودوُ ضربان
صدای تنفس تو در شقیقه
ستارهی سوخته
از ماهِ بر چلیپا را
به تراویدن دوبارهی آفتاب
نوید میبخشید،
تا طلوع بامدادوُ انعکاس نور
بر نازکترین شکوفهی شقایق
دمی دیگر بمان
با این همه درد
هنوز هم تنها مرهم
دهان توست
که رطوبت بارانوُ طعم هور میدهد
چنان که کلمات
آغشته به ترنم رهایی
طعنه به باد میزندوُ
تازیانه بر ظلمت پبش از سحر
و لبانت گسترهای گرما بخش
در سوز بیامانِ مستور از خورشید
دیگر بار از ناپیدا میگذرم
آنسوی سپیدای مه
تو آب را به اعجاز دستانت
بر قامت تشنهام میچشانی
همچو گیاهی که در فهم شبنم
ریشه از خاک رهانیده
و اندام به شعور سکوت بخشایید
یله در هوا
ادراک هوش
به پراکندگی رگبار سپردهام
#عارف_اخوان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
شبتون آروم