يکشنبه ۴ آذر
شامی همه ویرانه شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر شور عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ ۱۸:۵۰ شماره ثبت ۱۰۲۱
بازدید : ۱۰۱۹ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
بانوی شب ،غصه
دلتنگ ز این قصه
سرها همه به نیزه شامی همه ویرانه
کودک پدر خواهد
هر دم ز غم نالد
گفتا پدر آرید شامی همه ویرانه
دشمن به خشم خود
بی تاب ز گریه شد
آورد سری بیجان شامی همه ویرانه
جانها نواز ش گر
دورش شدند پر پر
نوری به ظلمت شد شامی همه ویرانه
جانی بشد خاموش
مرگی ز او آغوش
آرام زدنیا رفت شامی همه ویرانه
کودک کفن پوش شد
زهری ز غم نوش شد
فریاد ز این غم ها شامی همه ویرانه
زینب زبان زهرا
فریاد بزد مولا
ما را ببین حالا شامی همه ویرانه
کوفه شده شامی
ازبد چو بدنامی
ای وای چه مردمانی شامی همه ویرانه
ریا به کاخ سبز شد
آغوش دین طنز شد
خندید به آن شیطان شامی همه ویرانه
زینب ز بیدادش
نالید به فریادش
گفتا که خون خواهم شامی همه ویرانه
لرزید ستون در دم
کاخی بشد ما تم
بر سینه زد ،خاتم شامی همه ویرانه
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر محرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.