جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زیبا بنماران (زیبا)
آخرین اشعار ناب زیبا بنماران (زیبا)
|
یه جایی عشق و گم ڪردم
یه جوری سرد و بی احساس
یه جایی ڪه هوا ڪم بود
برا دلهای مثل یاس
یه جایی بی هوا رفتم
ندیدم راه بی راهه
یه جوری گم شدم مردم
میگن این روح گمراهه
پر از بارون و تبدارم
هنوز از عشق بیمارم
هنوز هر لحظه هر ساعت
به درد و غم گرفتارم
بیا این پنجره این تو
هوا رو باز بهاری ڪن
زمستون و ببر عشقم
لپام و گل اناری ڪن
بگو چشام و دوست داری
بگو لباهات پر از خنده
ڪی این چشام و میبنده
نبینه روبروش قنده
بگو بیدار بیدارم
بخواب آروم با لبخند
بخند دنیای من هستی
گل زیبای بی مانند
یه روزی مثل یه بچه
یه جا رو اشتباه رفتم
یه عمره گم شدم خستم
دیگه پلڪام و میبندم ...!
واگویه های عشق:زیبابنماران
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
خوش آهنگ
موفق باشید