يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب طاهر معین
|
برگرد نمان ، دوباره برگرد
برگرد ، نمانده چاره ، برگرد
برگرد که ره به هیچ جا نیست
از این شب بی ستاره برگرد
برگرد طلسم بسته کابوس
رویا شده سنگواره برگرد
برگرد به مرگ دل دوباره
بد آمده استخاره برگرد
برگرد دخیل بسته غم
زین ورطهی بی کناره برگرد
برگرد که فرصت دل از مرگ
افتاده به تک شماره برگرد
برگرد که گَشته پهلوی شب
از خنجر ماه ، پاره برگرد
برگرد که از طلسم ابلیس
افسون شده این هزاره برگرد
برگرد به مرغشب ، نِه این شب
اندیشهی پاره پاره برگرد
برگرد ، نگاه خویش گردان
در خون کشدت نظاره برگرد
برگرد به اصل خویش ، برگرد
برگرد معین ، دوباره برگرد
|
|
نقدها و نظرات
|
هوالحق درود و سپاس از شما (یاحق) | |
|
هوالحق درود استاد سپاس از همدلی تان (یاحق) | |
|
هوالحق درود و سپاس عزیز گرامی (یاحق) | |
|
هوالحق درود عزیز و سپاس (یاحق) | |
|
هوالحق درود جناب دزفولی بزرگواری فرمودید (یاحق) | |
|
هوالحق درود جناب اشرفی ، پیگیر کلک شورانگیزتان هستم (یاحق) | |
|
هوالحق درود و سپاس از همراهیتان (یاحق) | |
|
هوالحق درود ، سپاس عزیز (یاحق) | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.