شنبه ۳ آذر
دیاسپام شعری از مجید قلیچ خانی
از دفتر الثیا نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶ شماره ثبت ۱۰۱۷۱۱
بازدید : ۴۸۸ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب مجید قلیچ خانی
|
چشم هایی که نمی بارند
اخم هایی که نمی لرزند
سر بی سجده و طناب
سرگیج و سرمه و ثواب
تلخ ترین اتفاق تاریخ
معترضانی که مشت ندارند !
مظلوم ترین زمزمه ی زرد
شاعران دهان دوخته که انگشت ندارند
چماق و چربی و چریک
شراب و شایعه و خودکشی
درام دافعه و کیبورد جاذبه
الثیا
لاک انزوایم کجاست ؟
کدام دریای دلگیر دامنت
لاک پشت ندارد ؟!
تصویر درد روی دیوار برهنه ی سکوت
روی خفقان
روی خون
روی تکبیر سربی سرد
بیشرف ترین شرم
روی پیشانی های شرور
شعرهایمان را بخوان
چه شده ایم ؟!
محصل های سال تحصیلی درد
آه الثیا
چاقوی خواهرم را از کمر نجابتم برندار
بیابان کرامت و کلمه ای را می شناسی
که خارپشت ندارد ؟!
چشم هایی که نمی بارند
اخم هایی که نمی لرزند
لب هایی که نمی بوسند
و این شعر مفت
که به تکراری نمی ارزد
و ادامه دارد !!
تا دیاسپام
تا قرص ماه بی اعصاب اسمان
ادامه دارد تا حوض دلتنگی آب
که سیگار زحل
در دست های ماه سردش می لرزد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود در پیام خصوصی به عرض رساندم بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
موثر و پر معنی
موفق باشید