يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
چه دردی بدتر از اینکه
تمام شهر می داند
تمام غصه هایت را
،،،،،،،،،،،،،،،،،،
تمام خویش و خویشانت
تمام نا رفیقانت
به گوش هم کنار تو
بسازد داستان ها و
نخواند قصه هایت را
،،،،،،،،،،،،،،،،
و تو آرام و در ظاهر
تبسم ها زنی
آری
،،،،،
ولیکن در ضمیر خود
مثال آن شب طوفان
بلرزی و بلرزانی
تن تاکی که انگورش
نچیده قوره هایش را
،،،،،،،،،،،
چه می دانی یتیمان را
برادر سایه ی بابا
و تو در حسرت دستی
نوازش بر سر و رویت
،،،،،،،،،،،
در این بازار شامی که
تمام همرگ و خونت
تمام خصم جانت شد
،،،،،،،،،،
کسی آرام
کسی بی ادعا دارد تمام جای خالی را
برایت می کند لبریز
،،،،،،،
و تو هر لحظه باید با
هزاران گونه در گفتار
نمایی شکر جانش را
رضا حمیدی راد
|
نقدها و نظرات
|
ارادتمندم مانا و سربلند باشید | |
|
خواهر عزیزم ممنونم از لطفت | |
|
پا نهادی بر سرم جانا و خوشحالم که من زیر چتر و سایه بانت در خوشی آسوده ام بداهه | |
|
ممنونم غزیزی دل مزین فرمودید صفحه حقیر را | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
سرشار از احساس
دستمریزاد
موفق باشید