سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
آخرین اشعار ناب فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
|
این دفعه با غم اگر تنها شدی
اشک در چشمان خود زنجیر کن
تا که ننشیند مثال بختکی در جان تو
بر لبانت خنده را تکثیر کن
🥀شباهنگ ارجان۱۹🥀
فاضل فخرالدینی(مالک)
۱۵ مردادماه ۱۴۰۰
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم از شما استاد عزیز و بزرگوار و ممنونم از راهنمایی های مفید و ارزشمندتون 🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ارادت محضر استاد خوبان سپاس از همراهی و توجه شما استاد گرانقدرم 🌹🌹🌹 | |
|
سلام به رسم ادب به شما استاد عزیز و بزرگوار سپاسگزارم از همراهی و توجه شما ادیب گرانمایه 🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ارادت سپاسگزارم از لطف و توجه شما استاد بزرگوار پاینده باشید و برقرار 🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم از توجه شما بزرگوار پاینده باشید 🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ارادت سپاس از همراهی شما ادیب گرانمایه 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اشک در چشمانِ خود زنجیر کن
تا ( نگردد ) بختکی در جانِ تو
بر لبانت خنده را تکثیر کن
🥀شباهنگ ارجان۱۹🥀
فاضل فخرالدینی(مالک)
۱۵ مردادماه ۱۴۰۰
سلام و درود
مصرع سوم هجای اضافی داشت
بسیار ارزشمند و زیبا سرودید باپایانبندی زیباتر
امیدوارم همیشه دلشاد باشید
درسلامتی و عزت مستدام