سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        بازی

        شعری از

        زینب روزبهانی فر

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ۲۰:۳۴ شماره ثبت ۱۰۱۱۰۵
          بازدید : ۸۸   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر زینب روزبهانی فر
        آخرین اشعار ناب زینب روزبهانی فر

        حال ما را به جنون بر بخوری، می فهمی
        از خودت عمری اگر سر بخوری می فهمی
        سبب این که به اندوه و جنون معروفیم
        جا و بی جا که به منکر بخوری می فهمی
        عمر ناخواسته ای، دیر بپایی چه کنی؟
        زخم ناسوری و نشتر بخوری می فهمی
        باغ سبزی ست ولی بسته به روی تو درش
        به در بسته اگر بر بخوری می فهمی
        چه عجب؟ باشد اگر پایه ی ایمان هم ترس
        زهر از کاسه ی باور بخوری می فهمی
        لشکری داری و در آن نه فدایی یک تن
        تک و تنها که به لشکر بخوری می فهمی
        تیغ در دست خودی بوده به دشمن کامی
        تازه آن وقت که خنجر بخوری می فهمی
        زندگی صفحه ی بازیست و ما مهره ی فرد
        دست اول که به ششدر بخوری می فهمی
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ۱۹:۰۷
        قلمتان سبز
        احسنت
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
        درود بانو
        زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم
        مبارک باد عید قربان نماد بزرگ‌ترین جشن رهایى انسان از وسوسه‌هاى ابلیس خندانک خندانک خندانک
        فاطمه عسگرپور (آهو)
        سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ۱۷:۲۹
        درود بر شما


        دستمریزاد

        عالی

        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ۱۳:۳۵
        ســــــــــــــــــــــــــــلام گرامی .........بسیار زیبا ست خندانک
        محسن ابراهیمی اصل (غریب)
        چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ۱۶:۰۷
        درود بر شما خندانک خندانک
        واقعا عالی بود خندانک لذت بردم خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0