سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بهار

    شعری از

    زینب روزبهانی فر

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۰۳ شماره ثبت ۱۰۸۴۷۹
      بازدید : ۱۱۸   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر زینب روزبهانی فر
    آخرین اشعار ناب زینب روزبهانی فر

    نامت که در صدای کسی می وزد
    سرشارم از درخشش انجیرهای شاد
    که مثل دانه های عقیق کنار زمردند
    از موج های کوچک رقصان روی آب
    که بوم نقش های اثیری بودند
    از سایه های روشن بعد از ظهر
    که سرپناه پچ پچ ده ها پردنده اند
    نام تو مثل خاطره های قدیمی است
    بی ناخوشی و غم
    لبریز شادمانی و آوازهای دور
    از بال بال تند هزاران کبوتری
    که می شود خیال من از قصه هایشان
    همرنگ آسمان آبی پروازهای دور
    با لهجه ی بهاری دختر همسایه در حیاط
    که طرح دایمی من از زندگی شده
    نام تو را صدا بزند کاش یک نفر
    چون کشف بی اراده ای از رازهای دور
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۲۱
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۱۲
    درود شاعر عزیز
    سال نو مبارک
    یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌
    ای تغییر دهنده دل‌ها و دیده‏‌ها

    یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ
    ‌ای مدبر شب و روز

    یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌
    ای گرداننده سال و حالت‌ها

    حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ
    بگردان حال ما را به نیکوترین حال خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۳۹
    مانند همیشه عالی سرودی بود
    لذت بردم
    هزاران درود برشما
    شاعر بزرگوار
    خندانک خندانک خندانک
    مهدی ملکی الف
    يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۴:۰۲
    درود بر شما
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0