جمعه ۲ آذر
کافکا پرسه می زند درساحل! شعری از دانیال فریادی
از دفتر نرگس های سوخته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ۰۳:۲۲ شماره ثبت ۱۰۱۰۸۲
بازدید : ۴۵۸ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
کافکا پرسه می زد
در ساحل
وقتی
کشتی تایتانیک
خواب غرق شدن
می دید!
هیولایی برخاسته
از ظلمت...
هویدا شد!
نیچه
هنگام مرگ
گریست!
نوشته هایم را نخوانده
سوزاندم!
هگل پاورقی نوشت!
زیر اشعار مولانا...
پسرانی
با تتوی اسفناک!
دخترانی
با گوشواره های فرعون
بوف کور
حتی
با کپسول اکسیژن زنده نماند!
من خام نمی شوم!
می دانم
می دانم
می دانم
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست عزیز نظرات که به صورت تیک نقد شامل(متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد و در صورت تکرار باعث مسدودیت نظردهی و حتی کاربری شما می گردد . موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
"هگل پاورقی نوشت!
زیر اشعار مولانا..."
خواب و خیالی بیش نیست