دوشنبه ۵ آذر
مرگ عشق شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳ شماره ثبت ۱۰۰۹۰
بازدید : ۷۵۳ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
چهارشعراز:خالدبایزیدی-دلیر
مرگ عشق
اینکه عشق
درتابوت سردوبی جان جهان
باچشمان لیلی اش آرمیده
ومجنون بی غیرت ترین مردهاست
من مجبورم
شاعریاغی این جهان باشم
....................................................................
سوگ
هرشب
پیراهن سیاهم را
اطومی کنم
وستاره سوخته ام
برسقف آسمان
تاسپیده دمان
به اندوه وماتم می نشینم
ورویایی ستاره سوخته ام را
تاشب دیگربه افق می سپارم
.............................................................
عشق
هرچه حرف می زند
زبان اش را
نمی فهمم؟!
لهجه ی عشق انگار
عوض شده است
.............................................................
طرح
سپیده دمان!
ماه را
کشان.کشان می برند
که آسمان سیل آسا بارید
وستارگان
درکاسه ی آسمان
دریا...
دریا...
ماهی شدند
(1)انتخاب ازمجموعه شعرم تبسم تاکستان-سازمان انتشارات ایران جام-تهران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.