يکشنبه ۴ آذر
مهمانی غم شعری از محرم زمانی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۰۶:۰۱ شماره ثبت ۱۰۰۲۸۳
بازدید : ۱۶۷ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب محرم زمانی
|
خلق گریان شده از شرحِ پریشانی من
از من غم زده و حسرتِ طولانی من
یاد تو باز به هم ریخته افکارِ مرا
نیستی فکر دلِ عاشق و طوفانی من
مدتی هست که مجنونِ نگاهت شده ام
چشم شهلای تو شد باعثِ ویرانی من
من و آیینه و شمع و گل و پروانه و غم
کاش می آمدی ای عشق به مهمانی من
وقت رفتن شد و ماندن به مذاقت خوش نیست
رو بگردان و برو، داغِ تو ارزانی من
من اسیرِ غم و دردم تو دلت خوش باشد
مُهر دیوانه شدن خورده به پیشانی من
#محرم_زمانی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی عزیز بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما | |
|
درود بر شما جناب غرب زیبایی در نگاه شماست سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر شما جناب رضوی بزرگوار سپاس از لطف و حسن توجه شما برقرار باشید | |
|
درود بر شما دوست هنرمندم سپاسگزارم زیبایی در نگاه شماست | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم از لطف و محبت شما برقرار و مانا باشید | |
|
درود بر شما و احساس سراسر از عشق و دوستی شما | |
|
درود بر شما سپاسگزارم زیبا نگاهید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست