شنبه ۳ آذر
اسرائیل رژیم کودک کش شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۴۳ شماره ثبت ۹۹۶۱۳
بازدید : ۴۱۹ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
"اسرائیل رژیم کودک کُش"
.
درسیرتِ مردان نبوَد کشتنِ طفلان
انسان نتواند بکُشد کودکِ انسان
.
دستت شده آلوده به خون، ننگِ جهانی
غرقِ لجنی، ای که تو خویت شده حیوان
.
از کشتنِ چند کودک و زن، مستِ غروری
درّنده تر از دیو و دَدی، نطفه یِ شیطان
.
وحشت زده از نعره ی تو کودک غزّه
نَسلت به فنا میدهد آن طفلِ هراسان
.
چون قلب یتیمان شکَند، گنبد آهن
ای قدرتِ پوشالیِ تو گشتهِ نمایان
.
فرمانده ی لشکر شده سردار دل ما
از هیبت او چشم جهانی شده حیران
.
میخوانم ازآن چهره ی وحشت زده ی تو
ترسیده ای از قاسم و یارانِ فراوان
.
باید که بخوانی غزلِ رفتنِ خود را
مرگت شده نزدیک بوَد وعده یِ قرآن
.
دورانِ بزن در رو به اتمام رسیده
نابود شود ظلمِ تو با موشکِ ایران
.
.
شعر:حبیب رضائی رازلیقی
.
پ ـ ن
تقدیم به شهدای غزّه در جنگ دوازده روزه
.
|
|
نقدها و نظرات
|
درودهاااااا بزرگوار تشکر از حضور ارزشمندتان | |
|
درود هااااااا سپاس از حضور | |
|
سلام و درود خدمت شما ممنونم از حضور | |
|
سلام و عرض ارادت استاد بایبوردی عزیز سپاس از حمایت و بنده نوازی الهی آمین به امید روزی که در جهان کودکی از هر قوم فدای جنگ نشود | |
|
سپاسگزارم حضورتان مایه افتخار است | |
|
سلام و عرض ارادن جناب فتحی عزیز ممنونم از حضورسبز شما سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.