جمعه ۲ آذر
یاران شعری از فاطمه درینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۳۴ شماره ثبت ۹۹۴۹۸
بازدید : ۲۳۷ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب فاطمه درینی
|
فراغ این طوطی مرا هنوز
در ره یاران ناب یادگار
#شعرسازی با اول اسم فامیل
فاطمه درینی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
باید ده بیت شعر بگی تا دام و فامیلتان را در اول ان بگنجانی که شعر موشح گفته باشی.