جمعه ۲ آذر
ویران فراموش شده شعری از فاطمه درینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۱۰۵۸۰۵
بازدید : ۲۲۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب فاطمه درینی
|
مدتی در شهری زندگی کردم ک تو رو دیدم
و من در تو غریب بودم
شهری شبیه ب وطن ،وطنی ک باید ترکش میکردم
باید از شهر میرفتم
رفتم
و چیزهایی جا گذاشتم ، خاطره صدایت .خاطره لبخندت .دیدارت و قسمتی از دوست داشتنت را ..
و بخشی بزرگ از خودم را
نگران من نباش ! من بزرگ شده ام
غم مرا بزرگ کرده .
دلم برای هر دو مان تنگ میشود ..برای شهر ..برای ما در شهر
تو میروی
تو مال خودت هستی
از تو جدا میشوم
میروم
میروم و باز هم دوستت دارم ، بی آنکه بگویم
بی آنکه بدانی 😔
تقدیم ب کسی ک ویرانتر آن هستم ک یادم بیافتد🌱
|
|
نقدها و نظرات
|
سلیقه شما +لطف شما . خیلی ممنون 🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متن پُر احساسی نوشتید
امیدوارم همیشه حال دلتان خوب باشد
شاد باشید و تندرست