سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
تازه نفس
یه عده تازه نفس
شکسته زندان وقفس
زتهران تابه طبس
آمدندومی گویند
چال عبس
مش حسن پرمی کنیم
کلاه زسربه برکنیم
دماغ فیل می شکنیم
ریال رادولال کنیم
خیارراخیال نه
که موزوانبه می کنیم
وحوش ومار . موزیکان
سربه راه واهلی کنیم
طیاره بالامی کنیم
به کهکشان سرمی زنیم
پنگوئن واردک وغاز
همره ساز
به خانه هاروان کنیم
مامی گیم
گاوحسن
نه شیرداره نه پستان
بایدبره به زندان
تابپوسه تادندان
ملتی نقل قندان
هرمحفلی شدن
تاحسن بشه خندان
زاهداهل رندان
دیرشده مکتب
حسنک
بسته جاده ی نهبندان
بااین همه ویرانی
ایرانی
تپه ای نیست که نریده باشه حسنی
شایدبعدهزارسال دگر
آیدیال وکوپال شیرانی
تاشودپرآوازه نام ایران وایرانی....
ماکه رفتیم خوش گذشت
بهاالدین داودپور.بامداد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزار درود
برشما شاعر گرامی
بسیار بسیار دلنشین بود
لذت بردم
سبز باشید و سبز بمانید
روزتان خوش و فرجامتان نیک
⚘⚘⚘
⚘⚘⚘
⚘⚘⚘