دوشنبه ۵ آذر
پا قدم شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۲۲ ساعت پیش شماره ثبت ۱۳۳۹۸۴
بازدید : ۴ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
تُوشیح، ترانه، غزل از پا قدم توست
سرمستی روز ازل از پاقدم توست
یکبیت که از چشم تو الهام بگیرد
گل شعر سخن، ای عسل از پا قدم توست
تریاکی وهم شیشه وهم بنگی و مرفین
شعرم شده ضرب المثل ،از پا قدم توست
از شرب و شراب نگهت شعر و زبانم
مقبول به بین الملل از پا قدم توست
کی شعر، تر انگیز تر از چشم تو باشد
معنا به دل و هم علل از پا قدم توست
ردیاب دلم قفل شده سمت نگاهت
جان و دل من مشتعل از پا قدم توست
یارا زتو رندی را آموخته جان و دل
افتاده جنوندر بغل از پا قدم توست
مستی زتو مستانه ، چاممی و خوندل
رسوایی و کوس طبل از پا قدم توست
یکقطره گلاب از آن گل گوشه چشمانت
بی تابی تشنه غزل.... از پا قدم توست
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.