جمعه ۲۵ آبان
مشکلی با تو ندارم شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ۰۸:۵۹ شماره ثبت ۹۹۳۶
بازدید : ۴۵۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
مشکلی با تو ندارم
بخواب آروم روزگارم
اگه ساکتم همیشه
چاره ای جز این ندارم
مشکلی با تو ندارم
بخواب آروم گل ِ نازم
منم از تو یاد گرفتم
با هر مشکلی میسازم
مشکلی با تو ندارم
با تو ای همیشه عاشق
تویی که همیشه بودی
واسه من یه رنگ و صادق
مشکل من یه پرنده س
که پر و بالش و بسته
روی سطح ِ انتظارش
طرح ِ خشکسالی نشسته
مشکل من یه درخته
که همیشه خشک ِ خشکه
جای شبنم روی گونه ش
قطره های ِ خیس ِ اشکه
مشکلی با تو ندارم
با تو ای همیشه عاشق
تویی که همیشه بودی
واسه من یه رنگ و صادق
مشکل من یه دروغه
که میگرده توی کوچه
میخونه تو شهر عشاق
همه عشق ها پوچ ِ پوچه
من غمی از تو ندارم
از تو ای عشق ِ حقیقی
تویی که تو هر شرایط
بهترین دوست و رفیقی
مشکلی با تو ندارم
با تو ای همیشه عاشق
تویی که همیشه بودی
واسه من یه رنگ و صادق
|