جمعه ۲ آذر
kaliddler شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۵۴ شماره ثبت ۹۹۱۹
بازدید : ۵۶۵ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
سه شعراز:خالدبایزیدی -دلیر
تقدیم به :مادرم وهمه مادران سرزمین ام ایران
1-
شکوه
مادرم!
...چقدر
جهان کوچک است
تاازتودورترمی شوم
تورانزدیک ترمی بینم
راستی...
جهان اینقدرکوچک است؟
که توتمام حجم آن کره را گرفته ای؟؟...
................................................................
2-
هنوز
هیچ بزرگ نشده ام
هنوز
همان کودک ام
درآغوش مادر
نه من بزرگ شده ام
نه مادرپیرشده است
.........................................................
3-
باران
باران!
گونه های گلفام ات را
ماچ می کند
نیلوفری....
درنگاهت می شکفد
من
درقطره.قطره های باران
به حسرت بوسه هامی نشینم
وتوچه زیبا!
جای بوسه های باران را
پاک می کنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.