يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
دانــی کـه سخن بر لـب و خاموش شدن یعنی چـه؟
حـرف دل را نـتـوان گفت وفراموش شدن یعنی چه؟
هـر شـبـم بـغـض و نـگـاهــم نـگـران و تـو نمیدانستی
بــا تـنـی سـرد و دمی اشک هم آغوش شدن یعنی چه
تـو هـمـان سـیـلِ خـروشـان که ز بـنیاد بَرَد خانه ی ما
در هـوای نـمِ بـارانِ تـو مـدهـوش شـدن یـعـنـی چـه؟
مزدِ ما در ره این عشق همین است که رسوا شده ایم
بـر ایـن دل رسـوایِ تــو سـرپـوش زدن یـعـنـی چـه؟
شهر دلگیر و هوا ابـری و دستانِ دعـا یخ زده اسـت
بــر تـنِ مرده ی این شهر سیاه پوش شدن یعنی چه
قـلـبِ ِپــر درد ِ امـیـن شـعلـه ور از سختی هاست
خـونِ دل خـوردن و خاموش شدن یعنی چه
امینخلیل زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت شما استاد عزیز،سپاس از لطف و توجه شما و ممنون از نقد کاملا به جایی که فرمودین | |
|
ممنون از توجه شما خواهر عزیز | |
|
پاینده باشید در پناه حق | |
|
درود بر شما | |
|
نظر لطف شماست بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید