جمعه ۲ آذر
شیدایی شعری از مهدی سلیمانیان
از دفتر نگار من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۹۹۰۶۲
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی سلیمانیان
|
دانی که حال خوب من ، این روزها از حال توست
شعر و غزل هایم همه ، گویای این احوال توست
دانی چه کردی بادلم ؟ ،مجنون و شیدای تو شد
شیدایی این شور هم با دیدن تمثال توست
من سبحه دستم بود و تو ،پیمانه را دادی به دست
این مستی و این حال هم از خوبی اقبال توست
«پژمان» به کنج قلب خود تنها و بیکس مانده بود
کل وجودش شد نگار ، این دل تمامش مال توست
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد | |
|
سپاس دوست عزیزم | |
|
سپاس دوست عزیزم | |
|
سپاسگزارم دوست عزیز | |
|
سپاسگزارم بزرگوار درود برشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود