پنجشنبه ۱ آذر
میهمان شب شعری از مهدی سلیمانیان
از دفتر دلنوشته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۳۰ شماره ثبت ۹۹۷۲۶
بازدید : ۲۱۹۸۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی سلیمانیان
|
امشب میزبان عاشقانه ترین مخاطبی هستم،
که نه دوستم داشت و نه عاشقم بود،
اما شدیداً دلواپسِ بغض چشمانم بود .
به احمقانه ترین شکل ممکن دلتنگی کسی هستم که هیچ خیابانی را با او قدم نزده ام،
اما او در تمام خاطرات من راه می رود.
داشتم دردهایم را می شمردم:
نداشتنت ،
نخواستنت،
ندیدنت و نماندنت،
کاش می شد این« نون» اول فعلها را بکنی ،
یکجا جمعشان کنی
و بچسبانی به فعل رفتنت
«این دلنوشته تلفیقی از چند عکس نوشته است که نویسنده مشخصی نداشت بیشتر تمرینی برای دکلمه بود»
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست