سه شنبه ۱۵ آبان
بخوان شعری از علیرضا عالمی
از دفتر خط سوّم نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۱۹ شماره ثبت ۹۹۰۴۴
بازدید : ۱۸۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
امید من توی به فردا
امیدی در این تاریکی پیدا
در این جراحی لبخندها
در این تبسم غم ها
نگاه کن که بی امید تو میبازم
حرفی از فردا بزن تا برخیزم
باید در تاریخ سراغ گیرم عشق و مهر و لبخند را
امروز ببین چقدر تاریکم نگاه کن این تاریکی در من را
بخوان از حماسه رویا، بخوان شاید روشن شود فردا
امروز دلتنگ از این روزها شاید امیدی باشد در فردا
من کویرم، تشنه در انتظار باران
بی خواب ترین شب در من، امید روبه پایان
تاریکی در من را تو با صبح کن پایان
ای امید آخر من دستان تو سازنده
آری که نه آن باشد نه به شعار سازنده
بیا امیدی در من باش ای تو نور آینده
تو مرهم زخم هایم باش فقط با یک خنده
بخوان از عشق بخوان از فردا شروع دوباره
بخوان تو معنی رهایی باش بخوان صدباره
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود