يکشنبه ۲۷ آبان
وادی مردگان شعری از پریسا کلهر
از دفتر گلایه ز عشق نوع شعر ترکیبی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۴۴ شماره ثبت ۹۹۰۰۵
بازدید : ۲۹۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب پریسا کلهر
|
مدتیست که غرفه دل سرد و تاریک شده
همه راه های ختم به تو تنگ و باریک شده
دلبرک نیامدی حساب از سر انگشت گذشت
بی گمان فلک سهیلی نیز به تو تشبیه شده
وز غمت پیاله ها شب به شب افزون گشتند
وین سحر خبر آرند مجنون درخفا تشییع شده
شراب سرخ و من چفت همیم و بسی یار شدیم
باز هم شکسته گی های دل در شعر تشدید شده
زفاف داری و همه به گردت پای کوبی می کنند
امشب این دیوانه به وادی مردگان تبعید شده!
__پریسا کلهر__
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عض ادب استاد استکی بسیار سپاسگذارم🌷 | |
|
سلام و درود جناب خوشرو بسیار سپاسگذارم🌹 | |
|
سلام و عرض ادب جناب کیمیائی بسیار سپاسگذارم | |
|
سلام و عرض ادب خدمت بانو رحیمی عزیز بسیار متشکرم زیبا خواندید 🌹🌷 | |
|
درود جناب بخارائی بسیار متشکرم🌹 | |
|
سلام و درود جناب شهنی بسیار سپاسگذارم🌷 | |
|
درود بانو مصلح بسیار سپاسگذارم🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود