پنجشنبه ۱ آذر
واژه عشق شعری از مهدی سلیمانیان
از دفتر نگار من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۱۵ شماره ثبت ۹۸۹۳۵
بازدید : ۳۴۷ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی سلیمانیان
|
واژه ی عشق تو دانی که چه مظلوم شده
عشق انگار به این واقعه ، محکوم شده
عشق ، نقاشی دل با قلم احساس است
رنگ عشق من و تو ، نقشِ بر این بوم شده
خواستیم از همه پنهان بکنیم این حس را
لیک پنهان نشد و واضح و معلوم شده
تا میان دلمان عشق به اقرار رسید
قصه ی غصه به پایان شد و مختوم شده
فاصله بین من و بین تو بسیار و عجیب
دلمان از بغل و بوسه چه محروم شده
توی اشعار پر از بوسه ی “پژمان” عمری است
نام زیبای نگار است که مرسوم شده
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر دوست ارجمند | |
|
سپاسگزارم | |
|
تشکر دوست ارجمند | |
|
سپاسگزارم شما هم موفق باشید | |
|
سپاسگزارم موفق باشید | |
|
سپاسگزارم موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید