کارِ سختی ست(بی خبر از تو)(من بمانم) لحظه ای تنها
دِقّ ِ این رَفتنِ هِلِک هِلِک ِ ثانیه ... تا دقیقه تا ... به خدا
فقط امروز را ... حساب بکن ... نَشِنیدَم خنده های تورا
روضه برپاست در دلِ من وُ ... تو ... بخوان اندوهِ چَشم هایم را
بُهتِ پاییزِ من تماشایی ست ... در قِبالِ تفکّرِ یَخِ تو
می کِشَم حسِ یک زمستان را ... تو و انبوهِ برف ِ بوران زا
سفری بایدم که بُگریزَم از فراقت به سمتِ حیرانی
رفتنِ تو ز پیشِ من یکجور ... رفتنِ من... باتو در رویا
راهِ اندیشه بسته ام به کتاب ... فِکرِتو که نمی رَوَد ازسر
نگرانم دمی (همین غُصّه) رد شَوَد از کنارت ... واوِیلا
نه وِلَش کن چه حرفی است نگو ... پاشَوَم از خودم رَوَم اینک
یک زیارت نصیبِ دلتنگی ... دَهَد ایزد ز گُنبَدِ مینا
بروم مشهد ... تو آنجایی ... درنجف پیشِ چشمِ مولایی
یاربم تورا باَخِی الحسین ... اِکشف هذا الکرب ِ مَحض ِ بَلا
تو همان عهدِ تازه امضایی ... کز ازل ایزدم به خون بنوشت ...
آی ای عشق ! جانِ من بَرگو ... ازکجا می کِشانی ام ... تابه کجا ...