يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر عنایت الله ایرانمنش ( م تکخال )
آخرین اشعار ناب عنایت الله ایرانمنش ( م تکخال )
|
چون اسیر زندگی بودم بدان فرصت نبود
وارهانم خویشتن را هم بدان فرصت نبود
در سرم شوق پریدن آزمودن بعد از آن
پر کشیدن بود احساسم بدان فرصت نبود
آرزوهایم همه در سینه پنهان است و لیک
از پی آن بوده اخطارم بدان فرصت نبود
روزهای بی سرانجام وگذشت روزگار
اختیارش رفت از دستم بدان فرصت نبود
عنایت الله ایرانمنش
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌺🍃🌸🍃🌺🍃🌸🍃🌺🍃
⚘سلام پیشاپیش عید فطر برشما و خانواده ارجمندتان مبارک⚘
https://digipostal.ir/peidfetr
🕊 کوله بارت بربند شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسیم بشناسیم خدا و بفهمیم که در هر لحظه ما چه غافل بودیم می شود آسان رفت می شود کاری کرد تا که راضی بشود ایزدِ حق و به لبخند خدا شاد شویم ای سبکبال 🕊 در دعای سحرت هرگز از یاد مبر من جامانده بسی به دعای دلِ مخلصِ تو محتاجم⚘
⚘الوداع ای ماه خوب خدا⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
برایتان بهترین ها را آرزو میکنم