جمعه ۲ آذر
دلم عجیب گرفته شعری از درویش حسین ندری
از دفتر پیله های سوخته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۰۱ شماره ثبت ۹۸۵۶۴
بازدید : ۲۰۸ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
به دوختن پیله ام عادت دارم
اما در من رغبتی نمانده
دلم عجیب گرفته
نمی دانم
سیگار روشن کنم
یا به دیوار زمان سر بکوبم
لحظه به لحظه عمر گذشت
و من هنوز حسرت می کشم
دوستی اهالی کوچه مردها را
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب
سپاسگزار مهرتان هستم گرامی
🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب استاد
درود بر حضور گرم شما
زیبا حضور گرم شما ست
سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب گرامی سپاسگزار مهرتان هستم گرامی
برقرار و سر فراز باشید
🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب درود بر حضور گرم شما
زیبا خواندید بزرگوار
برقرار و سر فراز باشید
🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افراغ اندیشه را پاس بداریم
بداهه ای کوتاه :
"مار پیچی طولانی است
زبان چسبناک
مار خوابیده
روی گنج های
آشکار و نهان
سرزمین من