يکشنبه ۲۷ آبان
سنگ سجیل شعری از پریسا کلهر
از دفتر گلایه ز عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۲۸ شماره ثبت ۹۸۴۹۹
بازدید : ۲۹۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب پریسا کلهر
|
از قبل تورا آموخته بودم که چنین است
عشق است و ولله درین عشق درد حجیم است
صدناز و عشوه آرد در کار و تو خریدار که باشی
بازهم دلش سفت چون سنگ سجیل است
بدان گر شاهی و عشق تاج تو باشد
افسوس که برین تاج درد نگین است
گر سپر برداری و سهراب تو باشی
باز هم در ناز و تدبیر چون گردآفرین است
گر جمع شوند همه دانایان دنیا همچنان
اوست که بهرت چون مرحم در دست حکیم است
گر شوند همه خوب رویان به فدایت
اوست که ازدیده تو تحسین برانگیز ترین است
گر صاحب و دارای ملک سلیمان تو باشی
هرکجا دلبر رود بهر تو آنجا سرزمین است
پریسا کلهر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود فراوان متشکرم نظر لطف شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عروض و قافیه؟
بسم رب الشهدا و الصالحین
شهادت مولای متقیان حیدر کرار
اسدالله الغالب توشه کش یتیمان
حضرت علی علیه اسلام را تسلیت عرض میکنم
و در این لیالی قدر التماس دعای فراوان دارم