سه شنبه ۲۹ آبان
جوجه طلایی شعری از محمودرضا رافعی (رافع)
از دفتر عطر سنجد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۵۲ شماره ثبت ۹۸۲۶۵
بازدید : ۶۴۳ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر محمودرضا رافعی (رافع)
آخرین اشعار ناب محمودرضا رافعی (رافع)
|
جوجه طلایی
_______
دل گشوده بود ، سفره ی یار
کنار جالیز
بر سر راه
فتیر و هندوانه ، پنیر و خیار
میزبان می گفت :
" سهمی از زمین "
" نصیب میهمان است ، از این بار "
چه عطر پونه داد
آب زلال شاد
نسیم خواب آلود
همنوای جیرجیرک ها بود
سفره ی آن عشاق
زیر فانوس باغ
بی شمار می نمود
برای عبوری ها
عینهو کودکی پاک
نبودند بیمناک
از نشمردن جوجه های آخر پاییز !
هشتم اردیبهشت 1400
#محمودرضا_رافعی
|
|
نقدها و نظرات
|
با سپاس استاد چشمه بهارتان شادمان | |
|
ممنونم استاد راجی افتخار ایران زمین شادمان و سلامت باشید و مثل همیشه بیاموزیم از اشعارتون بهار را | |
|
روشن نگار گرامی استاد داریان عزیز حوری قلمتون پر نور تر | |
|
حضور الهه احساس یعنی افتخار با درود فراوان ، بر قرار باشید | |
|
سپاس استاد شهنی گرانقدر راهتون گلبارون ، اشعارتون پر نور | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود