سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر حسن کثیر(عبداللهی نسب)
آخرین اشعار ناب حسن کثیر(عبداللهی نسب)
|
خدای توکیست؟
واز کدام قبیله ای؟
باکدام پیامبر محشوری؟
وزکدامین خزانه قافیه هایت را اختلاس میکنی؟
نظرت با کدامین کوچه ی بن بست می بندد
بگو دوباره بگو
درتو کدام بانو به تخت نشسته است
داعی کدامین عفتی؟
همان که در جمعه های مرموز شهر به حراج میرود
سپاست باد
که مریم ونجابت رابه خرما ونخل فروخته ای
ومسیح را به سلاخه
بگوی که مرا وحی در کمان سیاوش است
واشکبوسم در کمین
خدای مرا میخواند
بایداز این هفت خان بگذرم
تا دوباره بخواند مرا
که من قسم خورده ی واژه ی بسم ربکم اعلارا
به خان آخر ببرم
درتو نوای الست میجویم
وعقود کهنه را
وتوبهتر میدانی
لعاب عقیده وایمان را
ومیدانی ،خدایگان به شرک حساس اند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
جسارتا آهنگ نیمایی نداشت