جمعه ۲ آذر
زندگی با خاطراتش شعری از یوسف همایون
از دفتر در طلب معشوق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷ شماره ثبت ۹۷۴۴۱
بازدید : ۲۱۳ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب یوسف همایون
|
تقدیم به روح مادربزرگم:
بیترانه غزل عشق جهانی صلوات
آن زبانی که فرستد به روانی صلوات
واژهی اشک یتیمانه هماهنگ شده است
مادری سر زده از اسم بیانی صلوات
اسوهی عید محمد صلواتی شده است
مادر عشق بهشتی ز زمانی صلوات
در پی عید خجسته ز صدایش که رسیده
مرهمی از گِل مادر ز زبانی صلوات
مادری از دل مرودشت به شهیدش که سلامی
وجنات رخ گرمش به جوانی صلوات
ز هدیه که همایون به دعایش که گلستان
همه با راه خدا گشت به زنانی صلوات
حسرت این دل تنگم، در نبود یک نگاهی
تمام شد همه یک روز، ز اذانی صلوات
بوسه بر قبر نوای خاطراتش همه شب
ز اسوز اشک سخت یک حسینی صلوات
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شاعر توانمند.سپاس که شعرم را مطالعه کردید🙏🌼🌼🌼🌼🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح مادر بزرگ عزیزتان شاد
امید که خلد آشیان باشد