چهارشنبه ۷ آذر
کاش سنی هیش گورمییدیم شعری از حسین هاشمی
از دفتر عشق مجازی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۹۷۲۰۹
بازدید : ۳۷۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حسین هاشمی
|
گورورم او گونی وای وای چالاسان آغلایاسان
منی اوز اللرونان آغ خلتع باغلیاسان
گورورم قیشقیراسان اوز گوزوووی خططیسن
جسم بی جانیمی سن آغ خلتع تاپشیراسن
ولی بیل جاندا اگر بیردنع جان قالسا منع
گوز یاشو گورمیی همان گوز یاشیمی سوزدورجم
خاطراتین منی یاندیردی داها اولدورجک
الووموم داش کیمی قلبو نه یامان تیتردجک
سوزومی شعرلمیمی آننیاسن کاش قاناسان
من اوللنن سورا کاش ماتمع سن باتمیاسان
سن اوجالدین من قوجالدیم سنی گوردوهجن یاناردیم
کاش سنی هیش گورمییدیم کاش سنی هیش گورمییدیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خدمت شما شاعر گرامی
بسیار بسیار دلنشین بود
دستمریزاد
لذت بردم
سبز باشید و سبز بمانید
شاعرانگی هایتان مستدام
لحظه
لحظه های
دلتان شاد
🌷🌷🌷🌷🌷🌷