چهارشنبه ۱۶ آبان
یادگار جاودانه شعری از راضیه سلطانی
از دفتر دلبستگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ شماره ثبت ۹۵۸۳۱
بازدید : ۱۳۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب راضیه سلطانی
|
بهشت ز تو گشته زری
با علم تو ،نهراسم ز چیزی
معلم اید عشق به کنارش
همدمی در افق ساحلش
تویی علم برتر و برین
ردپایت دارد جان دیرین
همی شغل انیبا ماست
عشق همان ذات ماست
همدمی در کنار دریا
موج سازداز کتابها
الگوی بوستان عطرت است
معلم ،همان علم زنده است
سوختی ، میگیری ارزش
میمانی، میگویی ز عشق
درس عبرت و زندگی
میدهد از هیچ و پوچی
معما سازد از مشکلات
شیرین کندچو شکلات
امید و مهر چشمانت
سایه افکنده در وجودت
اموختی به ما فطر انسانیت
مملو یاد از ان مهر و محبت
دانش اموز ت چو فرزند
غیر کلام گویی تو اندرز
یاد بود ان دانش ابدی
ادامه دهد دانش اموزی
علم و علم اموزی
با تو مهر و مهربانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
عروض و قافیه؟