پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر میلاد همتی زاد (مهجور)
آخرین اشعار ناب میلاد همتی زاد (مهجور)
|
نزن باران... .
نزن باران شاید چشمهی خاطری در اینجا خشکیده باشد!
شاید در این حوالی با تُ بغض برکهای دوباره بگیرد،برکهای که راهی به دریای چشمانت ندارد!
نزن باران
در کلبهی کویری خاطرم تُ نغمهی دلکش ترنمی هستی که از آن سهمی ندارم!
نزن باران
که عطر خاک نبودنت دیوانهام میکند و هر بار دیوانهتر...!
نزن باران
در من راهی منتهی به ساحل چشمهایت نیست
در من بسامد نبودنت در راه نرفته عشق،شدآمدی است که خاتمهای ندارد...!
نزن باران... نزن...!
باران... بزن
نه بخاطر ماهی که گرفتار مرداب است به تمنای نیلوفری که در گرداب مرداب به آرزوی وصال شبنمی است
ببار باران...با بغض ببار و غبار این خیال را از آیینه دلم پاک کن.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
موفق باشید