چهارشنبه ۱۶ آبان
مخاطب خاص شعری از راضیه سلطانی
از دفتر منتظر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۰۴ شماره ثبت ۹۵۵۱۶
بازدید : ۱۹۴ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب راضیه سلطانی
|
توی قلب کوچکم،نام تو دارم
در تمام لحظه هایم تویی در وجودم
حست میکنم من با تپش قلبم
ای تو تنها دلیل زندگیم
ثبت شده اسمت با عشق فراوان
در آبی آسمان بی کران
نگاهت عشق دریایی
همچون درخشش گوهری
بی تو زندگی بی معناست
شکستن موج دریاست
تو همان ماه آسمان منی
پروانه منم،تو شمع غریبی
غرق شدم ز سختیهایت
و آرام گریستم در کنارت
کهکشانم زیباست به همراهت
میسوزم من، پا به پایت
هستی من، وجودم ز تو باد
ثانیه های عاشقیم ،کنارت آباد
|
نقدها و نظرات
|
به هر حال دیدگاه ها متفاوته ،من از یه زاویه میبینم و شما از زاویه دیگر.تشکر بابت نظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید