جمعه ۲ آذر
فاصله ها شعری از علی قیصری
از دفتر عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۵۱ شماره ثبت ۹۵۴۶۰
بازدید : ۲۶۸ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی قیصری
|
مگـر از معجزه ها فـاصلـه اندک بشود
که خط خون دلم روی لبت حک بشود
اگر از پنجـره بـر چشم و لبت زل بزنم
بیگمان دختر ِ همسایه پر ازشک بشود
تو همانی که گل از تاب شکوفا شدنت
باغی از نسترن وسنبل و میخک بشود
آخـر ای دلبر مـن بوی تو را حس بکند
هــر کسی ره گــذرِ بـاغ ولنـجک بشود
نکند شرم وحیامانعِ جاری شدن است
آب راکــد سبـب رویـش جـلبـک بشود
مِثل دلتا که پناه برده درآغوش خلیج
ساحل گرم ِ تنت بـرکـه ی اردک بشود
روی آلـوچه ی لب هـای تو بانو عسلم
آنقـَدر بـوسه بـریزم کـه لواشک بشود
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از حضور سبزتان شاد باشید و برقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد