جمعه ۲ آذر
کودکی شعری از فاطمه امیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۸ شماره ثبت ۹۵۳۲۲
بازدید : ۲۱۷ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب فاطمه امیدی
|
کودکی هایمکو
چه کسی میداند
که کجا باز توانم که بیابم او را
رد پاهایش ، بر لب حوضچه خاطره ها جا مانده
داشت از ماهی احساس شنا می آموخت
که به فردا رفتم
کودکی هایم کو
شاید او باز با من هوس
قایم باشک کرده
میروم بر سر صندوقچه ذهن
میگشایم آنرا
مگر او همچو گذشته خود را
لابلای افکار پنهان کرده
گر بیابم او را
مجهم از شادی
میدوم سوی سپیدار زمان
تا که فریاد برآرم از جان
کرده ام یافت من آن گنج نهان
به همان ساده بیانی که عیان است هنوز
بهر هر خرد و کلانی
«سوک سوک»
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود