جمعه ۲ آذر
دوستت دارم شعری از محمد یوسف وند(دمان)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۹۵۲۱۴
بازدید : ۱۷۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محمد یوسف وند(دمان)
آخرین اشعار ناب محمد یوسف وند(دمان)
|
در تپش و آه و دم
سکوت و سور و شور
در تنگنای زمان چهار نعل
در این هوای پس
دوستت دارم با آرامش
خاک بلند شده در میدان
آفتاد دارد از دم تیغ میگذرد
گرمای سوزان بدنت روی پوستم
زمزمه میکنم بیخ لاله گوش تو
دوستت دارم با هیجان
در میان کتاب های سیاه
مربوط به طنز تاریک
شاید خسته، شاید خواب
شکسته تر از خط تبریزی
زیر سایبان قرآن
دوستت دارم با جرات
سنگ روی سنگ بند
دست روی دست
کلافه طور و خصومت وار
جرقه ایده ناب رسیدن!
نسنجیده دل به دریای نمک زدن
دوستت دارم بی قید و شرط...
|
نقدها و نظرات
|
درود همچنین بر شما هم مبارک باشه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بزرگوار
میلاد حضرت ام ابیها
فاطمه زهرا
مبارک باد