جمعه ۲ آذر
ساز هجران شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۱۴ شماره ثبت ۹۵۱۸۰
بازدید : ۲۷۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
ساز هجران مینوازم
ساز درد عشق بازان مینوازم
با نی افسونیم افسون یارپرجفای موپریشان مینوازم
وه که شعربیوفائی راچه سان درسازبی جان مینوازم
پیکر رعنای اورا همچو سروان مینوازم
دُرچوبنوازم بدانش من که دندان مینوازم
دیدن روی چو ماهش مرحم زخمی برای دردمندان مینوازم
بوی تن را گل چه باشد بوی ریحان مینوازم
لب چو گل را چون کند وا غنجه خندان مینوازم
هریکی چشمان دریارنگ او را چون نگین تاج سلطان مینوازم
گیسوی افشان او را من پریشان درپریشان درپریشان مینوازم
دور من باشد نیاید پیش من
من برایش ساز هجران مینوازم
با نی افسونیم افسون یار پرجفای موپریشان مینوازم
وه که شعربیوفائی را چه سان در ساز بیجان مینوازم
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد این سروده بسیار بسیار قدیمی بوده ارباب میدانم شاید ممانعتی میشود ازنقد وبررسی اشعار..نظر شمارابدیده منت میپذیرم. درسایه بزرگی مثل شما عبادت میکنم.. منتظر نقد وانتقاد بیشتر شما هستم شادیت آرزوی منست | |
|
باسلام بر استاد خودم جناب چشمه استاد عزیز از شمابزرگان بیشتر انتظار نقد وبررسی دارم بازهم تشکر میکنم | |
|
استاد عزیز : متشکرم از لطف شما شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست ولی نمیدانم چرا سروده تان را مقید به قافیه و ردیف کرده اید در صورتیکه به نظر بنده ردیف از لطافت کلامتان کاسته است ابراز نظرم را بر من خواهید بخشید چرا که خودتا اجازه نقد وبررسی داده اید
موفق باشید