سه شنبه ۱۵ آبان
سپردمت به جاده شعری از علیرضا عالمی
از دفتر غزل خونین نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۵۹ شماره ثبت ۹۴۵۹۲
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
حرفی دیگه از عشق نزن حنات رنگی نداره
حوصله شنیدن حرف تو دل من نداره
بهونه های خیلی قشنگ واسه من میاری
میدونم دروغ میگی تو اصلا دوستم نداری
حرف های آخرتو بزن دیگه اصلا دوست ندارم
خودت این خواسته دیگه من پس عشقی بهت ندارم
تو اونی نیستی که یه روز همه دنیامون بودی
چرا این چوری شدی تو که یه روزی عاشق بودی
میخواهی بری برو تو دیگه عشقی بین ما نمونده
برو دیگه رو اسم من خط بزن فکر کن بین ما چیزی نبوده
میدونم قلب تو دیگه پر شده از دروغ
میدونم عشق مون دیگه شده یه دروغ
غیر از جدای دیگه واسه ما راهی نمونده
آخر این قصه ببین ما باختیم ، خیلی ساده
دیگه آغوشت واسه من ، گرمی نداره
حال میخواهی بری برو گریه فایده نداره
هر چی دلت میخواهد بگو دیگه حرفی نمونده
برو شاید از اول هم عاشقم نبودی برو سپردمت به جاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت ام ابیها
حضرت فاطمه زهرا
تسلیت باد